Suits – sezonul 2

Suits 2

Sezonul 2 a fost mai interesant, déjà a inceput sa-mi pese si de alte personaje. Acum imi place chiar si de Mike (Patrick J. Adams)! Imi pare rau pentru Rachel (Meghan Markle) si pentru problemele pe care le are, iar pentru Donna (Sarah Rafferty)…

Ei bine, personajul e grozav si categoric exista “acel ceva” intre ea si Harvey (Gabriel Macht), insa cliseul “secretara si seful” e bun pentru Mad Men. Povestea cu Zoey am crezut-o, cea cu Scottie a fost trasa de par, insa cea cu Donna este cea care se vrea cu adevarat interesanta. Din pacate. Poate in sezonul 3 se intoarce Zoey, poate? Sau poate Harvey face ce trebuie si o lasa pe Scottie sa-si continue munca in State?

Oricum, niciuna nu se ridica la nivelul Jessicai – Gina Torres a fost grozava, mai putin in episoadele cu tatal lui Rachel. Iar marele rau al sezonului, Daniel Hardman, mi s-a parut cam sec. Bine, probleme de corpratisti, ce poti sa ceri 😀 Louis (Rick Hoffman) a fost simpatic acum. Daca sezonul trecut mi se facea pielea de gaina cand il vedeam cu internii, acum abia asteptam sa-l vad la intalnire sau la tribunal.

Replicile lui Harvey si atitudinea lui Gabriel Macht raman motivele pentru care ma uit la serial. Nu le-am scos cum aveam de gand, sunt prea multe.  Sper ca in episoadele urmatoare situatia personajului se rezolva. Harvey nu poate sa piarda, nu? :-S

A, si inca ceva – sunt incredibili de multi oameni care au melodia de inceput ca sonerie la telefon. O aud mereu pe strada sau in metrou. Dovada ca serialul este foarte popular la noi. Enjoy!

Sezonul 1 

Lasă un comentariu