Day: ianuarie 21, 2016

American Ultra

American Ultra

Intotdeauna mi-a placut de Kristen Stewart. Am descoperit-o cu Twilight si am ramas fidela, pentru ca mi se pare ca are acel ceva care ii face pe anumiti actori sa fie staruri cu adevarat.  Kristen joaca in special in filme indie si nu toate ma atrag – Clouds of Sils Maria si Still Alice au fost foarte apreciate de crtici, insa par deprimante si nu ma atrag deloc.

American Ultra, pe de alta parte, parea amuzant. Si a fost exact ce mi s-a promis in trailer: un film cu drogati antrenati de CIA sa fie masini de ucis, mult sange si un pic de comedie neagra. Nu e un film pentru firi sensibile, sangele e gratuit de multe ori, insa sunt si detalii neasteptate, cum e tipa care alearga cu mitraliera dupa tine cu un scaun legat de picior.

American Ultra

Personajul principal e jucat de Jesse Eisenberg, actor care imi displace in mod deosebit pentru ca mai si scrie si are un stil foarte pretentios. El si Kristen au mai jucat impreuna in Adventureland, in 2009, un alt indie subapreciat.

In American Ultra mai apar Topher Grace (foarte potrivit in rol de infumurat enervant), Connie Britton, Bill Pullman, Walton Goggins (Boyd!) si John Leguizamo. Filmul merge pentru o seara in care vreti sa fiti surprinsi de detalii, cum ar fi tigai si artificii. Enjoy!